Environmentálne skóre

Zistite environmentálne skóre svojho produktu, aby ste mohli robiť udržateľnejšie rozhodnutia.

Hero Banner Image

Označovaním environmentálneho a spoločenského vplyvu produktu na etiketách pomôžeme našim zákazníkom v zodpovednejšej voľbe.

Garnier sa zaväzuje zvýšiť transparentnosť ohľadom svojich produktov.

PILS video SK

Predstavujeme Systém označovania vplyvu produktov (PIL)

V rámci iniciatívy Green Beauty sa značka Garnier zaviazala zlepšovať environmentálny a spoločenský profil svojich produktov a poskytovať spotrebiteľom informácie, ktoré potrebujú na zodpovednejšie rozhodovanie (https://www.garnier.sk/o-garnier/green-beauty). Preto sme vyvinuli nový systém označovania produktov, ktorý poskytuje úplné a transparentné informácie o environmentálnom a spoločenskom vplyve našich produktov v jasnej a zrozumiteľnej forme. 
Teraz je dostupný v rámci produktov vlasovej starostlivosti Garnier (šampóny, balzamy, masky na vlasy/bezoplachové produkty a oleje) a produktov starostlivosti o pleť (pleťové, tónovacie krémy a prípravky na tvár s UV ochranou, produkty na odlíčenie a čistenie pleti, micelárne vody a toniká)!

Čítať viac....

Prehľadné hodnotenie

 "Celkový environmentálny vplyv" znamená súhrnné hodnotenie všetkých faktorov, ktoré možno pripísať vplyvu produktu na životné prostredie počas jeho životného cyklu a je  prezentované spotrebiteľovi v zrozumiteľnej forme. Systém tohto hodnotenia zahŕňa napríklad zhodnotenie procesu výroby ingrediencií a obalu produktu, ako aj výroby samotného produktu, jeho použitie (vrátane množstva teplej vody použitej počas sprchovania alebo umývania tváre a biologickej odbúrateľnosti zloženia).

Náš systém označovania udeľuje každému produktu skóre na stupnici od A po E, kde produkty označené "A" sú považované za najlepšie vo svojej kategórii z hľadiska ich vplyvu na životné prostredie. Na vypracovanie skóre boli analyzované tisíce produktov skupiny L'Oréal, ktoré reprezentujú širokú škálu produktov dostupných na trhu, pričom zohľadňuje 14 environmentálnych faktorov, ako je získavanie zdrojov, výroba, doprava, použitie a triedenie.

Celkový Environmentálny vplyv
Životný cyklus produktu

Pri hodnotení vplyvu produktov na životné prostredie sú uhlíková a vodná stopa dvomi najvýznamnejšími faktormi. Tieto dva faktory tvoria v priemere dve tretiny celkového vplyvu kozmetických produktov.

Ďalšie informácie nájdete v časti „Environmentálny a spoločenský vplyv" na produktovej stránke, kde môžete nájsť tiež podrobnosti o výrobných podmienkach, balení a sociálnom dosahu produktu. Zameriavame sa tiež na to, či sa suroviny na výrobu produktov získavajú zodpovedným a solidárnym spôsobom.

Jednoduché porovnanie produktov

Každý produkt sa hodnotí v porovnaní s ostatnými produktmi v rovnakej kategórii, takže je ľahké ich porovnať.

Jednoduché porovnanie produktov
Systém označovania vplyvu produktov (PIL)

Systém označovania vplyvu produktov (PIL) v kategórii vlasovej starostlivosti značky Garnier (šampóny, balzamy, vlasové masky, bezoplachové produkty a oleje) a produktov starostlivosti o pleť (pleťové a tónovacie krémy a prípravky na tvár s UV ochranou, produkty na odlíčenie a čistenie pleti, micelárne vody a toniká) môžete nájsť na produktovej stránke za zoznamom ingrediencií.

Neviete si vybrať medzi dvoma produktmi? Nás Systém označovania environmentálneho a spoločenského vplyvu produktov vám môže pomôcť sa rozhodnúť!

Overené expertmi

Naša metodika environmentálneho a sociálneho označovania bola vytvorená v spolupráci s 11 nezávislými vedeckými odborníkmi a je v súlade s európskymi normami „Environmental Product Footprint“, ktorých cieľom je znížiť vplyv tovarov a služieb na životné prostredie prostredníctvom prístupu založeného na viacerých kritériách. Dáta v tomto hodnotení sú zároveň overené certifikátom Bureau Veritas, svetovo uznávanou nezávislou audítorskou spoločnosťou.

Zistite viac o tejto metodike

Bureau Veritas