Všetky produkty značky Garnier na celom svete sú teraz oficiálne cruelty free - značka získala schválenie od organizácie Cruelty Free International (CFI) v rámci programu Leaping Bunny. CFI je popredná organizácia bojujúca za ukončenie testovania na zvieratách a predstavuje zlatý štandard v oblasti cruelty free.

Program Leaping Bunny vyžaduje, aby značky detailne zanalyzovali a preverili celý svoj dodávateľský reťazec, vrátane všetkých surovín a jednotlivých ingrediencií, v súvislosti s akýmikoľvek prípadmi testovania na zvieratách. Schválenie sa musí udeliť všetkým hotovým produktom značky - jednotlivé produkty alebo položky nie je možné schváliť samostatne.

V prípade značky Garnier to znamená, že musela zabezpečiť prehlásenie od viac ako 500 dodávateľov, ktorí dodávajú vyše 3 000 rôznych ingrediencií z celého sveta. Dlhé mesiace tak značka Garnier, spolu s organizáciou Cruelty Free International, pracovala na dokazovaní, že každý produkt z portfólia značky Garnier môže byť oficiálne označený celosvetovo uznávaným logom Leaping Bunny organizácie Cruelty Free International - všeobecne uznávaným cruelty free znakom. Tento prísny proces zaručuje, že spotrebitelia si môžu zakúpiť produkt Garnier s absolútnou istotou a vedomím, že zodpovedá striktným pravidlám Leaping Bunny.

“Značku Garnier pozná snáď každý. Spolupracovať s jej predstaviteľmi na ukončení testovania na zvieratách v kozmetickom odvetví a schváliť ju oficiálne v rámci programu Leaping Bunny pod organizáciou Cruelty Free International je významná udalosť. Predstavitelia značky Garnier dôkladne overovali všetkých svojich dodávateľov a zdroje počas niekoľkých mesiacov, takže výsledkom sme si absolútne istí."


Michelle Thew, generálna riaditeľka organizácie Cruelty Free International

Michelle Thew
Adrien Koskas

“Garnier sa angažuje proti testovaniu na zvieratách už od roku 1989. Oficiálne schválenie organizáciou Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny je pre značku obrovským míľnikom, pričom vždy išlo o dôležitú súčasť našej misie Green Beauty. Dnes urobila značka Garnier ďalší krok k tomu, aby sa stala plne oddanou, skutočne udržateľnou a transparentnou značkou, ktorá prináša Green Beauty každému z nás."


Adrien Koskas, globálny riaditeľ značky Garnier

Iniciatíva Green Beauty

Toto oznámenie vydáva Garnier po roku, ktorý bol pre značku prelomovým. V roku 2020 totiž oznámila svoju iniciatívu Green Beauty, komplexný prístup k udržateľnosti, ktorého cieľom je transformovať každú fázu hodnotového reťazca značky Garnier a významne znížiť dopad na životné prostredie. 

O GREEN BEAUTY

 

Produkty
Vedeli ste?
  • Aktívne aktualizujeme naše obaly tak, aby na nich bolo zobrazené logo Leaping Bunny, avšak nechceme kvôli tomu naše obaly ničiť, preto tie nové zaraďujeme postupne. No nemusíte mať obavy, všetky naše produkty (hoci logo zatiaľ na obale nevidíte) sú oficiálne schválené organizáciou Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny.

  • Organizácia Cruelty Free International pracuje na celosvetovom ukončení experimentov na zvieratách. Vyšetruje a zverejňuje reálny obraz života zvierat v laboratóriách. Vyzýva zároveň jednotlivcov a spoločnosti v rozhodujúcich pozíciách, aby presadzovali pozitívnu zmenu pre zvieratá a bojovali za lepšie podmienky v oblasti vedy a tzv. cruelty free života (bez krutosti na živote zvierat). 

    Cruelty Free International Leaping Bunny zosobňuje celosvetovo uznávaný zlatý štandard prípravkov osobnej hygieny, starostlivosti o domácnosť a tiež kozmetických produktov. Ide o jediné medzinárodné označenie, ktoré vyžaduje, aby spoločnosť zaviedla systém monitorovania dodávateľov, kontrolu dodávateľského reťazca pri testovaní zvieratách, a to až na úroveň výrobcov jednotlivých zložiek, dodržania zásady pevne stanoveného dátumu ukončenia testovania a povolenia priebežných nezávislých auditov pre zabezpečenie súladu so všetkými týmito aspektmi. 

    Z tohto dôvodu veríme, že program Leaping Bunny dokáže spotrebiteľom poskytnúť čo možno najlepšie ubezpečenie, že značka robí všetko pre to, aby priebežne preverovala svoju dodávateľskú sieť, a zo svojho dodávateľského reťazca odstránila testovanie na zvieratách.

  • Garnier sa angažuje proti testovaniu na zvieratách od roku 1989, ale uvedomujeme si, že v dnešnej dobe musíme robiť oveľa viac. Preto sme sa rozhodli úzko spolupracovať s organizáciou Cruelty Free International, aby sme získali uznávané označenie a uistili spotrebiteľov po celom svete o našich záväzkoch. Značka Garnier prechádza celkovou transformáciou, od znižovania nášho vplyvu na životné prostredie po súčasné označovanie v rámci programu Leaping Bunny, a chceme urobiť všetko pre to, aby sme boli skutočne angažovanou značkou.

  • Aby značka získala označenie Leaping Bunny, musí zabezpečiť dôkaz od každého dodávateľa, ktorý bude následne podliehať pravidelným auditom. Pre Garnier to znamenalo získať vyhlásenia od viac ako 500 dodávateľov, ktorí značke dodávajú vyše 3 000 ingrediencií z celého sveta. Dlhé mesiace tak Garnier spolu s organizáciou Cruelty Free International pracovali na dokazovaní, že každý produkt z portfólia značky Garnier môže byť oficiálne označený celosvetovo uznávaným logom Leaping Bunny organizácie Cruelty Free International.

  • Všetky produkty značky Garnier na celom svete sú teraz oficiálne schválené organizáciou Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny.

    Každý produkt bude mať na obale logo Leaping Bunny.

    Leaping Bunny vyžaduje od značiek detailnú analýzu a preverovanie celého dodávateľského reťazca, vrátane všetkých surovín a jednotlivých ingrediencií,  v súvislosti s akýmkoľvek testovaním na zvieratách. Certifikát Leaping Bunny sa udeľuje všetkým hotovým produktom značky. Jednotlivé produkty alebo položky sa nemôžu schvaľovať oddelene.

  • Logo Leaping Bunny, ktoré vidíte na našich obaloch, je originálne logo schválené organizáciou Cruelty Free International. Iba sme ho pre účely grafického umiestnenia na Garnier obaloch zmenili na zelené.

  • Schválenie Leaping Bunny a bio certifikát sú dve odlišné veci. Naše rady produktov Garnier Bio získali certifikát spoločnosti ECOCERT v rámci programu Cosmos Organic, rovnako ako sú oficiálne schválené organizáciou Cruelty Free International v rámci programu Leaping Bunny.

  • Iniciatíva Green Beauty značky Garnier predstavuje kompletný prístup k udržateľnosti. Cieľom je transformovať každú fázu hodnotového reťazca značky Garnier a znížiť dopad na životné prostredie.

    Viac informácií nájdete na našich stránkach.